Uputstvo za online kupovinu

Kupovina preko TehnoDućan sajta je brza, jednostavna i 100% sigurna!

Korak 1: Pronalazak željenog proizvoda

Navigacijom kroz željene grupe artikala ili korišćenjem funkcije pretrage unošenjem tačnog naziva, izaberite željeni artikal.

Korak 2: Dodavanje u korpu

Nakon što ste pronašli artikal koji želite, dodajte ga u korpu. Ukoliko želite naručiti još proizvoda pronađite ih na isti način, a Vaš prethodni artikal će ostati u korpi.

Korak 3: Podaci o naručiocu

Sada kada ste dodali u korpu sve što želite da poručite, unesite Vaše podatke i adresu isporuke kako bismo Vam sigurno dostavili porudžbinu. Nakon toga, odgovorite na sigurnosno pitanje i kliknite “Nastavi dalje”.

Korak 4: Završavanje narudžbe

Za fizičko lice odaberite jedan od tri načina plaćanja – uplatom na žiro račun (opštom uplatnicom ili elektronskom transakcijom), online platnom karticom (Visa, Mastercard, AmEx i Dina) ili plaćanje pouzećem (pri preuzimanju robe od kurira). Vaša porudžbina je sada u potpunosti spremna za isporuku.

Za pravno lice moguća je uplata samo uplatom na žiro račun (virmanom).

Korak 5: Dostava

Isporuka porudžbine stiže na Vašu adresu u roku od 1-3 radna dana od trenutka kada ste Vi završili porudžbinu. Služba City Express koja dostavlja naše porudžbine će doći na Vašu adresu i isporučiti pošiljku. Ukoliko ste odabrali način plaćanja prilikom preuzimanja, onda ćete platiti vozaču koji Vam dostavi porudžbinu. Cena dostave je 380,00 din sa PDV-om i cena je direktno povezana sa porudžbinom bez obzira na broj, težinu ili veličinu artikala i bez obzira u kom delu Srbije se dostava vrši. Za porudžbine preko 15.000,00 din, dostava je besplatna.

Za sve potrebne informacije kontaktirajte nas na e-mail adresu: info@tehnoducan.rs.


OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.

Isporučilac (Prodavac) je Tehnodućan d.o.o. Beograd.

Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pošti i pošalje narudžbinu Prodavcu, ili pošalje narudžbinu, pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Putem web shopa tehnoducan.rs kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.

Cene su izražene sa uračunatim PDV-om, i nema skrivenih troškova.

Valuta je srpski dinar (RSD).

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za eventualni informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Istaknute cene u web shopu važe isključivo za kupovinu putem interneta.


NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a o tome će obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

U slučaju da nakon izvršenog poručivanja bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena (na primer umesto 1000 dinara, stoji cena 100 dinara), prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku poručivanja. U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni model plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.


DOSTAVA

Uslovi dostave

Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području cele Srbije, izuzev Kosova. Proizvodi se šalju putem dostavne službe.

Okvirni rok isporuke je 2-3 radna dana. Rok počinje od trenutka kad Tehnodućan d.o.o. Beograd primi uplatu na žiro račun Tehnodućan d.o.o. Beograd osim za izabrani način plaćanja pouzećem. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Dostava naručene robe je besplatna za narudžbine ukupne vrednosti preko 15.000 dinara. Za narudžbine manje vrednosti dostava se naplaćuje 380 dinara i jedinstvena je za celu pošiljku (ne naplaćuje se za svaki poručeni proizvod pojedinačno).

Ostali uslovi dostave:

Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja!

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Rok za prijavu reklamacije na oštećenje u transportu je 24h od trenutka preuzimanja robe.


PLAĆANJE

Kod plaćanja pouzećem, naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti pouzećem prilikom dostave robe.

Kod plaćanja online platnim karticam ili virmanski, Kupac trоškove dostave plaća zajedno sa naručenim proizvodima.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, Prodavac ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.


POVRAT / REKLAMACIJE

Reklamacije, nesaobraznost: Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:

isporuka robe koja nije naručena

isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ( u daljem tekstu: Zakon) Prodavac odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost Prodavca ne postoji ako isporučena roba:

odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

 ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste

po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manji od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, ketridži, glave štampača,... Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao. Softver koji je isporučen uz računar ili uređaj ne potpada pod uslove saobraznosti.

Postupak reklamacije

Potrošač može izjaviti reklamaciju zbog nesaobraznosti robe i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostaka elektronskim putem na e-mail adresu info@tehnoducan.rs ili podrska@tehnoducan.rs ili pismeno na adresu sedišta. Uz reklamaciju priložite račun, kopiju računa ili drugi dokaz o kupovini. Nesaobrazan proizvod nam možete poslati putem kurirske službe City Express d.o.o. Najkasnije, u roku od 8 dana od prijema reklamacije Prodavac će da odgovori na reklamaciju sa odlukom da li prihvata reklamaciju, izjašnjenjem o zahtevu potrošača i predlogom i rokom za rešavanje reklamacije.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ovlašćeni ste da odustanete od ugovora ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, te ste u skladu sa članom 35. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja* robom na način koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

* Rukovanjem / korišćenjem proizvoda smatra se npr. za mikser-miksanje hrane, za sokovnik -ceđenje soka, za aparate za brijanje-brijanje, za knjige-savijanje korica i/ili podcrtavanje teksta i/ili pisanje po knjizi, za rerne -pečenje hrane, za rolere-rolanje na otvorenom, za obuću-hodanje na otvorenom, za odeću-nošenje, za bicikle-vožnja na otvorenom, za torbe i ruksake- prenošenje stvari, za romobile i skateboardove -vožnja na otvorenom, modni dodaci- nošenje na telu, alati-korišćenje u njihovu svrhu, rasveta-montiranje, bazeni-punjenje vodom itd.

Rukovanje proizvodom umanjuje vrednost proizvoda.

Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na podrska@tehnoducan.rs i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom na adresu: Tehnodućan d.o.o. Beograd Bulevar Zorana Đinđića 73; 11070 Novi Beograd.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i pratećom dokumentacijom (garantni list, uputstva itd.).

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenja proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje novca i proizvod će biti vraćen Kupcu o njegovom trošku. Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev.

Prodavac će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema obrasca za odustanak Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Tehnodućan doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

U ime Tehnodućan doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Tehnodućan doo (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

V A Ž N O

Pravo na odustanak od ugovora Zakonom o zaštiti potrošača je isključeno u više slučajeva od kojih su neki od razloga:

isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;

isporuka zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;

isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;

isporuka novina, periodičnih izdanja ili časopisa osim pretplatničkih ugovora za isporuku ovih izdanja;

isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti potrošača i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.

Prodavac utvrđuje procenat umanjenja iznosa povrata kupcu usled korišćenja proizvoda - procenat umanjenja iznosa povrata kupcu usled umanjenja vrednosti proizvoda.

Prodavac u saradnji sa servisom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon prijema proizvoda.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača dužni ste da sami snosite troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na odustanak od ugovora.

Preporučujemo Vam:

 da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Tehnoducan.rs prilikom izbora proizvoda,

da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod sa neoštećenom ambalažom

ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrednost proizvoda

da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je deo, ogreban proizvod što je nastalo usled transporta ili skladištenja) što pre nas obavestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili

ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost igračke) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti.

da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašćeni servis jer bez toga će svaki neovlašćeno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda

Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (klima uređaji osim mobilnih klima uređaja, štampači, mobilni uređaji, tablet računari, laptop računari, desktop računari, televizori i igračke konzole) zbog kojih nije moguće proveriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. Iz tog razloga za ovakve proizvode nismo u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cene.